השתלות שיניים בתל אביב

השתלות שיניים בתל אביב

כמה פעמים השפלתם מבט בשיחה פנים מול פנים עם אדם אחר? כמה פעמים התביישתם לחייך בשל מראה שיניים לא אסתטי? כיום אין צורך יותר לעצור את החיוך, מכיוון שכל אחד ואחת מכם יכולים לשנות את מצב השיניים, ולהעלות את הביטחון העצמי תוך זמן קצר, בזכות הטיפול המתקדם של השתלות שיניים.

השתלות שיניים – למי הטיפול מיועד?

השתלות שיניים הן טיפול שמיועד לכל אותם האנשים אשר בחלל פיהם ישנו מחסור של שיניים אשר מקשה לעיתים על לעיסה ודיבור, ועלול לפגוע במראה ואסתטיקת הפנים. חוסר בשיניים יכול לנבוע מסיבות שונות כגון מצב מולד, עששת, מחלות חניכיים, גיל ועוד. מי שמעוניין לקבל טיפולי השתלות שיניים בתל אביב, יצטרך להגיע אל רופא שיניים אשר מתמחה בתחום של השתלות שיניים, ולעבור בדיקות שיעידו כי הוא כשיר לעבור השתלות ושיקום. זאת מכיוון שישנם אנשים שסובלים ממחלות שונות ו/או בעלי מערכת חיסונית חלשה למדיי, ועל כן לא יהיו מועמדים מתאימים לביצוע טיפולי השתלות שיניים.

משך טיפולי השתלות שיניים

לרוב, השתלת שיניים בתל אביב לא תהיה במהלך טיפול בודד אלא במספר מצומצם של פגישות, אשר ייקבע מראש בהתאם למצבו של  המטופל. כל מטופל אשר יגיע לבדיקת אבחון וייקבע שהינו מועמד מתאים לביצוע טיפול השתלות שיניים יקבל תיק טיפולים בהתאמה אישית על פי הנתונים שלו דוגמת מידות השתלים בהתאם לשיניים, לכמה שיניים להשתלה הוא זקוק וכדומה.

חשוב לדעת שבמקרים מסוימים ניתן לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה ולמעשה לבצע את השתלת כל השיניים ביום אחד.

תוצאות השתלות שיניים

השתלות שיניים הן בין הטיפולים בעלי התוצאות הטובות ביותר שקיימים היום ברפואת שיניים. מטופלים נהנים מתוצאה תוצאה עמידה לאורך שנים, ומראה יפה ומרשים של שיניים בריאות, ישרות וקבועות. ברוב המקרים, לאחר טיפולי השתלות שיניים, הביטחון העצמי של המטופלים עולה, והחיוכים לא נפסקים.

לסיכום, בשנים האחרונות עולם הרפואה התפתח פלאים, ובכלל זאת תחום השתלות השיניים, אשר מעניקות למטופלים תוצאות מרשימות ועמידות לאורך זמן בסדרת טיפולים קצרה יחסית . אם הינך זקוק לטיפול השתלת שיניים בתל אביב, מרפאת שיניים רודניצקי מזמינה אותך לתאם פגישה לבדיקה וייעוץ חינם, להתאמת סוג הטיפול המתאים ביותר עבורך, ולהבטחת התוצאות היעילות והטובות ביותר.