תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088

השתלות שיניים

השתלת שיניים

הודות להתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הרפואה, ורפואת השיניים בפרט, כיום ניתן  להתאים שיניים חלופיות לאלו החסרות בפה, בין אם מתוך צורך אסתטי או צורך בריאותי. למרות שבימינו  השתלת שיניים הינה אחד התהליכים הרפואיים השכיחים ביותר, רבים מוצאים את עצמם חוששים מאוד לקראת טיפול זה. מרפאת שיניים רודניצקי מציגה בפניכם מדריך לקראת השתלות שיניים, אשר יוכל לסייע לכם להבין טוב יותר את הפרוצדורה הרפואית הזו, ולהפיג את החשש מפניה.

הכנה מקדימה לקראת השתלות שיניים

לפני השתלות שיניים יש צורך לעבור בדיקה מקדימה, במהלכה הרופא המטפל יבדוק את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, ויברר האם יש מחלות מהן סובל המטופל, האם הוא לוקח תרופות מסוימות וכו'. לאחר מכן יילקחו צילומי רנטגן וייבדק מבנה עצם הלסת של המטופל, במטרה לעזור לרופא לתכנן את מהלך ההשתלה, כמות השתלים, המיקום האידיאלי להעמסתם על הלסת ועוד.

תהליך השתלות שיניים

השתלות שיניים יכולות להתבצע במספר אופנים, בין היתר בהתאם למבנה של העצם של המטופל ולכמות השתלים שהוא זקוק להם. השתל עצמו הינו מבנה מתכתי אותו מקבע הרופא אל עצם הלסת. בעבר היה צורך להמתין מספר חודשים לאחר החדרת השתל, עד לשלב הבא בתהליך, אך כיום ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד, כך שכבר באותו היום מתקינים על השתל כיפה ממתכת, ומלבישים  עליה  את הכתר הסופי, אשר משמש כשן לכל דבר ועניין.

חשוב להבין כי תהליך השתלת השיניים עצמו נמשך מספר דקות בלבד, והוא נעשה תחת הרדמה מקומית, כך שאין כל חשש לכאב. ישנה אפשרות לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה. שימוש בשיטה זו נעשה בעיקר במקרים של פרוצדורות מורכבות וכאשר המטופל סובל מחרדה דנטלית גבוהה, ולאחר בדיקת התאמת המטופל לעבור הרדמה מלאה.

תקופת החלמה לאחר השתלות שיניים

השתלת שיניים הינה פעולה כירורגית בחלל הפה, ולכן לא פעם מתלווים לה תחושות כאב ושטפי דם מקומיים. את הכאבים ניתן להפיג באמצעות משככי כאבים. שטפי הדם והנפיחות חולפים לאחר מספר ימים.

השתלות שיניים – פתרון מיטבי ועמיד לשנים ארוכות

שמירה על היגיינת פה הינה חיונית גם כאשר יש לכם שתלים. על מנת שהשתלים יוכלו לשמש אתכם כהלכה לאורך שנים ארוכות, חשוב מאוד להקפיד על היגיינת הפה. יש להשתמש במברשת שיניים עדינה, ולנקות את השיניים עם חוט דנטלי ועם מי פה. כמובן, שיש צורך בביקורת שיגרתית מעת לעת אצל רופא שיניים.

ד"ר מיכאל רודניצקי, מנהל המרפאה, הינו , רופא שיניים המתמחה בתחום של השתלות שיניים. מרפאת השיניים בניהולו מבצעת בכל שנה מספר רב של השתלות שיניים בתל אביב, ומציעה טיפול מותאם אישית לכל מטופל, בכדי להבטיח תוצאה מיטבית ואידיאלית בהתאם למצב המטופל וצרכיו.

אתם מוזמנים לתאם בדיקה וייעוץ ללא כל התחייבות או תשלום לקראת השתלת שיניים.

תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088