תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088

השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחדהודות להשתלת שיניים ביום אחד, כיום אדם יכול להיכנס לטיפול עם שיניים רעועות או מחסור בשיניים ולצאת עוד באותו היום עם שיניים קבועות, ולתפקד כאילו היה עם שיניו המקוריות – לאכול, לדבר ולחייך בחופשיות. חשוב לציין שפעמים רבות מטופלים אשר עוברים השתלות שיניים ביום אחד נהנים גם מתקופת החלמה קלה ומהירה יותר, עם מינימום כאבים ותופעות לוואי.

העמסת שיניים מיידית הינה שיטה המהווה גישה חדישה, אשר מאפשרת השתלת פה שלם או מספר שתלים בודדים, ויציאה מן הטיפול עם שיניים קבועות כבר באותו היום. הכוונה בשיניים קבועות לאחר טיפול, היא לשיניים המודבקות בפה ולא לתותבות נשלפות, או לחוסר שיניים אסתטי, וזאת עד להחלפתן בשיניים סופיות. הודות לפיתוח דור חדש של שתלים המאפשר חיבור הדוק בין השתל והעצם, פיתוחים במכשור הרפואי ושימוש בחומרים מתקדמים לבנייה מהירה של העצם, כיום ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד.

מהם היתרונות של השתלות שיניים ביום אחד?

      • השתלת שיניים ביום אחד נערכת תוך שימוש בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ביותר ולכן מבטיחה תוצאות מיטביות עבור המטופל, תקופת החלמה מהירה, וחזרה מהירה לשגרת חייו.
      • השתלת שיניים ביום אחד מהווה פתרון אידיאלי למטופלים אשר אינם יכולים או רוצים לפנות את הזמן הדרוש למספר מפגשים לצורך הטיפולים.
      • השתלת שיניים ביום אחד עוזרת להתגבר על חרדה דנטלית במידה רבה הודות לעובדה שמעבר לחיסכון בזמן, משמעות הדבר מבחינת המטופל היא שלא יצטרך לסבול מכאבים ואי הנוחות שכרוכים בסדרת מפגשים ולסיים את כל הטיפול ביום אחד.

בכדי להבטיח תוצאות מיטביות של תהליך השתלת שיניים ביום אחד, מומלץ לוודא כי תעברו את הטיפול במרפאה מקצועית המעסיקה צוות מיומן ומנוסה בביצוע השתלות שיניים מסוג זה, ואשר מחזיקה בציוד המקצועי הנדרש, הן לשלב האבחון המקדים והן לתהליך ההשתלה עצמו. תכנית הטיפול תלויה באיכות ומצב העצם, בכמות השתלים, במצב בריאותו של המטופל ודרישותיו, ובמיומנות רופא שיניים המטפל.

לאחר ביצוע השתלת שיניים ביום אחד נערך מעקב שוטף, ובתום 3-6 חודשים ניתן לבצע שחזור סופי לשן, מקבוע לסופי. יש לזכור כי במקרים נדירים השתלות שיניים ביום אחד אינה שיטה המתאימה למטופל, ולכן יש לעבור אבחון מקדים בכדי לוודא כי המטופל כשיר לעבור פרודצורה זו.

חשוב לדעת כי כיום ניתן לבצע השתלת שיניים ממוחשבת, שיטה אשר עושה שימוש בהדמיית מחשב לאבחון מקדים של מצב הלסת של המטופל ותכנון מיטבי של תהליך ההשתלה, וזאת הודות לקבלת תמונת מצב מדויקת. כמו כן, כיום ניתן לבצע השתלות שיניים בהרדמה מלאה, שיטה אשר מבטיחה למטופל מינימום כאב, ומציעה יתרון גם לסובלים מחרדה מטיפולי שיניים.

מרפאת שיניים ד"ר רודניצקי מציעה טיפולי השתלות שיניים בתל אביב. במרפאה נעשה שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום רפואת השיניים. הצוות הרפואי עובר הכשרות והשתלמויות באופן שוטף בכדי להבטיח כי המרפאה תציע למטופליה את הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר עבורם.

צרו קשר כעת לתיאום בדיקה וייעוץ חינם.

תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088