תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088

טיפולי שיניים אסתטיים

מרפאת שיניים ד"ר רודניצקי מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים אסתטיים, ובכלל זאת הלבנת שיניים, ציפוי שיניים וכן כתרים לשיניים. במרפאה מועסק צוות רופאי שיניים מקצועי בעל ניסיון רב בתחום, וכל הטיפולים נערכים בשיטות המתקדמות ביותר תוך שימוש בציוד טכנולוגי ברמה הגבוהה בארץ. למתעניינים בטיפולי שיניים אסתטיים, המרפאה מציעה פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות.

לתיאום פגישת ייעוץ, לחצו טיפולי שיניים אסתטיים

שיניים אסתטיות לחיוך בפה מלא!

לפה שלנו, ובעיקר לשיניים, יש השפעה רבה על מבנה הפנים ועל האסתטיקה שלנו. מחקרים פסיכולוגיים רבים מראים כי מצב שיניים ירוד משפיע לרעה באופן משמעותי על תחושת הבטחון העצמי של האדם, בעוד ששיניים יפות גורמות לתחושת נוחות רבה יותר בחברת אנשים.
עם התקדמות תחום רפואת השיניים בכלל ותחום טיפולי השיניים האסתטיים בפרט, כיום אפשר לשפר באופן משמעותי את מראה השיניים שלנו ולהחזיר את הביטחון העצמי והחיוך.

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא אחד מטיפולי השיניים הנפוצים והפשוטים ביותר. קהל היעד של טיפול זה מגוון במיוחד, החל ממעשנים כבדים ועד כלות לפני חתונתן. תהליך הלבנת השיניים איננו מסובך. אין מדובר על הליך כירורגי, וטיפול זה אף איננו מצריך הרדמה, סיבה נוספת שתורמת לפופולריות שלו. הלבנת השיניים מתבססת על מריחת חומר מחמצן על השיניים (שאינו מוריד שכבות או פוגע בהגנת השן), ולאחר המריחה חושפים את השיניים לתאורה חזקה, שמאיצה את תהליך החמצון וההבהרה.

אם כן, תהליך הלבנת השיניים איננו מסובך, אך כן חשוב לזכור שהרופאים לא יכולים להבטיח תוצאות קבועות, ומידת הלובן לאחר הטיפול תלויה רבות במצב בו היו שיניכם לפניו.

ציפויים לשיניים

ציפוי שיניים הינו תהליך אסתטי אשר עוזר לטפל במצבים כמו רווחים בין השיניים, סדקים בשיניים, שינוי צורת השיניים או תיקון שברים וליקויים שונים. סוגי ציפויי השיניים נבדלים גם בחומר מהם הם עשויים, דוגמת ציפוי שיניים למינייט, ציפוי שיניים קומפוזיט, ציפוי שיניים לומינירס ועוד.  בנוסף, ישנן שיטות רבות ושונות לצפות שיניים: בניית הציפוי ישירות על השן, שימוש בציפוי שנבנה והותאם על ידי הדמיות מחשב ועוד כהנה וכהנה חידושים. מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים כמובן על שיטת ציפוי השיניים המתאימה לכם ביותר.

כתרי שיניים

השיניים שלנו הן איבר מורכב ממה שנדמה, וגם גדול ממה שנראה לנו. החלק החשוף של השן, אותו אנו רואים בוקע מהחניכים הינו למעשה כתר השן, והוא שמשמש אותנו לפעולות הפה היום–יומיות – לעיסה ואכילה. בשל העובדה כי כתרי השיניים משמשים אותנו לפעולות תכופות אלו, הם עלולים להיחלש משמעותית, להישחק או להישבר. בשל כך קיים הכתר המלאכותי, שגם הוא סוג של ציפוי לשיניים, והוא מה שרובנו מתכוונים אליו למעשה כאשר אנו מדברים על כתרים לשיניים. הכתר המלאכותי הוא למעשה ציפוי שמודבק אל השיניים המוחלשות ועוטף אותן, בדרך כלל לאחר שהן חוזקו על ידי סתימות. לרוב טיפול כתר נעשה יחד עם טיפול שורש, והוא מגן על השן המטופלת מפני זיהומים. כך למעשה מסייע הכתר לתפקודו התקין של הפה ומשמש כיותר מאביזר אסתטי בלבד. קיימים סוגים שונים של כתרים לשיניים אשר מבקשים לדמות את צבען הטבעי של השיניים כגון כתרי חרסינה או כתרי זירקוניה.

צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות!

תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088