תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088

טיפול שיניים בהרדמה מלאה

רבים חוששים מטיפולי שיניים, וכתוצאה מכך מזניחים בעיות שיניים קשות, ואלו הולכות ומחמירות במשך השנים. הזנחה זו עשויה להביא במקרים קיצוניים לבעיות בריאות מסכנות חיים.

כדי להתגבר על הפחד מטיפולי שיניים, המכונה גם חרדה דנטלית, רבים מהמטופלים הסובלים מכך מבקשים לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה. כיום, בטיפולים רבים רופאי שיניים עושים שימוש בהרדמה מלאה, שכן הוא מאפשר למטופל לעבור טיפול מקיף ויסודי מבלי לחוש כאב.

למי מתאים טיפול שיניים בהרדמה מלאה?

טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה מציע יתרונות עבור מטופלים בסיטואציות שונות, כגון:

  • מטופלים בעלי אלרגיה לחומרי הרדמה מקומית.
  • מטופלים בעלי רפלקס הקאה מוגבר.
  • מטופלים בעלי חרדה דנטלית חריפה.
  • מטופלים בעלי שיניים במצב ירוד במיוחד המצריך סדרת טיפולים. במקרים מסוימים, ניתן לעבור את מכלול הטיפולים ביום אחד תחת הרדמה מלאה.
  • מטופלים בעלי נטייה קבועה לדחות ולבטל טיפולים.
  • מטופלים עסוקים ולחוצים, שאינם מצליחים להכניס את טיפולי השיניים לשגרת חייהם.
  • מטופלים (עם או בלי חרדה) שהיקף הטיפול לו הם נדרשים מצריך מספר רב של מפגשים.

במקרים מסוימים ביצוע טיפול שיניים תחת הרדמה יכול להקל גם על רופא השיניים לבצע את עבודתו באופן הטוב והמהיר ביותר, כמו לדוגמא במקרים הבאים:

  • מטופלים שאינם משתפים פעולה ובעלי הפרעות מוטוריות, התנהגותיות או קוגניטיביות
  • מטופלים הסובלים מבעיות רפואיות שונות הבטוחות יותר לטיפול באופן מבוקר ומרוכז.

תהליך טיפול שיניים בהרדמה מלאה

טיפול תחת הרדמה כללית מבוצע על ידי רופאים שהתמחו בטיפולי שיניים או השתלות שיניים בהרדמה מלאה. בשלב הראשון יש לעבור בדיקות שיאבחנו את מצב המטופל כמו בדיקה קלינית ובדיקות רנטגן אשר מבוצעות על ידי רופא השיניים. מבדיקות אלה ניתן להסיק האם המטופל כשיר לעבור טיפול בהרדמה מלאה. לאחר מכן מבוצעת בדיקה גם על ידי רופא מרדים בכדי לאשר או לשלול את ההתרשמות הראשונית של רופא השיניים בנוגע להתאמת המטופל לעבור טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה.

טיפול שיניים בהרדמה מלאה מותר לבצע רק במרפאות שיניים שקיבלו אישור משרד הבריאות לכך ועל ידי רופא שיניים שעבר הכשרה מיוחדת וקיבל אף הוא אישור של משרד הבריאות. בנוסף לרופא שיניים מוסמך במהלך טיפול שיניים בהרדמה מלאה צריכים לנכוח בחדר הטיפולים גם רופא מרדים וסייעת.

מרפאת שיניים ד"ר רודניצקי מציעה טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ובכלל זאת השתלות שיניים בתל אביב. במרפאה נעשה שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. הצוות במרפאה עובר הכשרות והשתלמויות באופן שוטף בכדי להישאר מעודכן בכל ההתפתחויות בתחום ולהבטיח עבור המטופלים את הפתרונות הטובים ביותר עבורם.

לתיאום בדיקה וייעוץ חינם, לחצו טיפול שיניים בהרדמה מלאה

תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088