תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בטשטוש (סדציה)

המטופל נרדם ולא חש דבר. לאות הערכה, שלח לד"ר מיכאל רודניצקי ברכת תודה.

השתלת שיניים מהווה פתרון מיטבי עבור מטופלים רבים הסובלים ממחסור בשיניים. שיטת טיפול זו נחשבה עם הופעתה לפורצת דרך בתחום רפואת השיניים. מה שהיה כמעט בלתי אפשר בעבר הפך בשנים האחרונות לטיפול נפוץ, אשר נערך במרפאות שיניים רבות בארץ ובעולם. ללא ספק אחת ההתפתחויות שהביאו להעדפת שיטה זו על ידי מטופלים הינה ההתקדמות הטכנולוגית אשר מאפשרת לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

למי מתאים לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

השתלות שיניים בהרדמה מלאה מציעות פתרון מיטבי עבור מטופלים רבים, כמו לדוגמא:

      • מטופלים אשר סובלים מאלרגיה לחומרי הרדמה ואינם יכולים לקבל זריקות של הרדמה מקומית.
      • מטופלים אשר זקוקים להשתלת מספר שיניים או כלל השיניים בפה, ואינם המלצהמעוניינים בסדרת טיפולים, או יכולים לפנות לכך את הזמן הדרוש. הודות להרדמה מלאה ניתן במקרים רבים לעבור השתלת שיניים ביום אחד, כלומר לעבור השתלת מספר שיניים באופן מרוכז בטיפול אחד.
      • השתלת שיניים בהרדמה מלאה מקלה על מטופלים אשר סובלים מחרדה דנטלית חריפה את ההתמודדות עם הצורך לעבור את הטיפול.

היכן כדאי לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

תקנות משרד הבריאות קובעות באופן ברור למי מותר לבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה: על הטיפול להתבצע במרפאה שקיבלה אישור ממשרד הבריאות לטיפול שיניים בטשטוש ובהרדמה. לפני ביצוע השתלת שיניים בהרדמה מלאה יש לערוך בדיקה מסודרת ומקיפה, שמטרתה לבחון את מצבו הנוכחי של המטופל ואת צרכיו הדנטליים. במהלך הטיפול על רופא מומחה בהרדמה להיות נוכח בחדר הטיפולים, עד להתעוררות המטופל בסיומו ההליך הרפואי.

חשוב לבחור היטב את מרפאת השיניים בה ברצונכם לעבור טיפול מסוג זה ולוודא שמדובר בצוות רפואי מוסמך ומנוסה בביצוע הליך זה. השתלת שיניים בהרדמה מלאה צריכה להיערך כאשר בחדר הטיפולים נוכחים כל המומחים הנדרשים, ובכלל זאת רופא השיניים והרופא המרדים. עוד חשוב לוודא כי מדובר במרפאת שיניים אשר עושה שימוש בציוד ובטכנולוגיות המתקדמים ביותר.

מרפאת שיניים ד"ר רודניצקי מציעה מגוון רחב של סוגי טיפולי שיניים משקמים, כירורגים ואסתטיים, ובכלל זאת השתלות שיניים בתל אביב. צוות המרפאה מוסמך לבצע השתלות שיניים בהרדמה מלאה, וכל הטיפולים נערכים תוך שימוש בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום רפואת השיניים.

לתיאום בדיקה וייעוץ חינם, לחצו השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

תאמו עכשיו
פגישת ייעוץ חינם
או חייגו: 03-5440088