ניתוחי חניכיים

האם ניתוחי החניכיים עוברים מהעולם?

Download the PDF file .

האימה הגדולה של כל מי שהתיישב על כורסת רופא השיניים ובוודאי של מי שמפחד להתיישב. ניתוחי החניכיים עומדים בפני מפנה. לבעיות חניכיים רבות שחייבו עד היום ניתוח, נמצא פתרון דנטלי מהפכני בדמותו של טיפול טבעי בשילוב אמצעים קונבנציונליים אצל רופא השיניים. מטופלים רבים שעברו את זה, לא מפסיקים לחייך בפה מלא שיניים.

רופאי השיניים, יהיו נחמדים ככל שיהיו, אינם אנשים שהביקורים אצלם חביבים עלינו במיוחד. בפרט שבעודנו שרועים על הכורסה האימתנית חסרי אונים, הם מבשרים לנו כי נאלץ לעבור ניתוח חניכיים. הקומבינציה בין ניתוח לבין חניכיים מתחילה לכאוב לנו עוד לפני שנעשה החתך הראשון. והכאב אינו רק בפה אלא גם בכיס. "כל המצאה נולדת מבעיה"' יאמר לך כל ממציא, וגם כאן היה זה רק עניין של זמן עד שיגיע המושיע הדנטלי ויסיר את איום ניתוח החניכיים מעל מי שזקוקים לו והם רבים מאד.

ד"ר מיכאל רודניצקי, רופא שיניים ותיק, חבר בעמותה הישראלית להשתלות דיגיטליות – IAOI. השתלם במיקרוכירורגיה במחלקת פה ולסת באיכילוב, ניהל מרפאות מדיקל תדמית סנטר ובמקביל עבד לצד אביו ד"ר צבי רודניצקי, מומחה באקופונקטורה ורפואה אלטרנטיבית.

"במקום לחתוך את החניכיים כדי לנקות את ה"כיסים" המזוהמים, אני משתמש בשיטה טבעית המשלבת אמצעים קונבנציונליים ואפקטיבית לא פחות. אני בונה כיסוי מיוחד שעוטף את החניכיים והשיניים שאותו המטופל אמור להרכיב בערב למשך מספר שבועות. הכיסוי הוא אנטומי ואינדיוידואלי. כלומר, מותאם במיוחד ללסת של המטופל. בתוך הכיסוי יש ג'ל המורכב מתמצית ייחודית של צמחי מרפא. הג'ל חודר לחניכיים ל"כיסים", מחטא אותם ומרפא את הדלקות. במקביל ורק במקרה הצורך, אני מבצע דיקור עדין ובלתי מורגש בשיטת "לייזר פונקטורה", שנועד להאיץ את תהליך ההחלמה ולחזק את המערכת החיסונית של החניכיים. בסופו של דבר מדובר הרי בדלקת שהגוף אמור להילחם בה. אחרי שבועות ספורים, הדלקות נעלמות, הדימומים פוחתים ומפסיקים, ה"כיסים" מצטמצמים, ויציבות השיניים מתחזקת. "כך פשוט וקל, בלי כאבים, בלי הרדמה, בלי חתכים?!", אני שואלת בחשדנות. "כן", עונה הדוקטור. "למטופל זה פשוט וקל. עבורי זה היה קצת יותר מסובך לפתח את השיטה, ולמצוא את המרכיב האפקטיבי של צמחי המרפאה". ואני מוסיפה להקשות, "זאת אומרת שניתוחי החניכיים יעברו מהעולם?". "את זה לא אמרתי. במקרים מסוימים יהיה צורך בניתוח, אבל למרבית האוכלוסייה יש לנו היום פתרון מעולה ולא כירורגי."

לטובת כל מי שסובל מבעיות חניכיים ומבקש פרטים נוספים, הנה הטלפון: 03-5440088

"כואב בפה, מציק בכיס"
בעיית חניכיים היא תופעה נפוצה. 3 מתוך 4 מבוגרים מעל גיל 35 סובלים ממנה ברמה כזאת או אחרת. הסימנים המוקדמים של הבעיה הם: דימום בעת הצחצוח או בעת נגיסה בתפוח לדוגמא, נפיחות ואודם, "התנדנדות" השיניים, רגישות לחום או לקור וריח רע מהפה. הצורך בניתוח חניכיים מתעורר כשבין השיניים לחניכיים נוצרים "כיסים" שבתוכם מתפתחות דלקות כתוצאה מחיידקים המצטברים על בסיס השן "פלאק". הניתוח הקונבנציונאלי הוא בעצם פעולת ניקוי כירורגית, המותירה צלקות וכרוכה בכאבים לא מעטים, הנובעים מחשיפת שורשי השיניים. במקרים רבים קיים צורך לחזור שוב על הניתוח, שעלותו מסתכמת באלפים רבים של שקלים, תלוי במקרה וברופא. העלות של הטיפול הטבעי, נמוכה בכ-30%-40%.

אלי האנה, מר עולם, ממליץ בכל פה
השרירן הידוע, שזכה לא אחת בתואר מר עולם, הוא אחד המטופלים המאד מרוצים של ד"ר מיכאל רודניצקי. "כמה שאני גדול, ככה אני מפחד מרופא שיניים", הוא מספר בגילוי לב. "מצד שני, אני חייב שהשיניים שלי יהיו פיקס גם בגלל התחרויות שם האסתטיקה של הגוף זה שם המשחק. כשאמרו לי שאני זקוק לניתוח חניכיים, חיפשתי רופא שיגיד לי שאני לא צריך, ולא מצאתי. במקרה שמעתי על שיטת הטיפול החדשה. לא היה לי מה להפסיד. החלטתי ללכת על זה. אחרי 3 שבועות נדהמתי מהתוצאות. ליתר בטחון פניתי לרופא נוסף שיבדוק אותי והוא אישר כי אני לא צריך ניתוח חניכיים. היום

אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם